msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 yıl oldu henüz ceza almadım, alacağımı da sanmıyorum. Ticaretimi ahlaklı ve dürüst yaparım kimseye bir lafımda olmaz
banlanmak istemiyorum.