• 15-06-2020, 22:10:43
    #73
    13 yıllık üyeliğimde tek cezam yanlış hatırlamıyorsam 2008de şikayet konusuna yazmak olmuştu
  • 15-06-2020, 22:15:33
    #74
    Ben hiç ceza almadım sanıyordum şimdi baktım 2 tane var
    2015 de şikayet konusuna yazdığım için banlanmışım az önce haberim oldu
  • 15-06-2020, 22:19:24
    #75
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    + 1
  • 15-06-2020, 22:27:01
    #76
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Bir yazsam burdan İstanbul'a köprü olur )
  • 15-06-2020, 22:27:08
    #77
    Almadım hocam.
  • 15-06-2020, 22:32:15
    #78
    Hiç ceza almadım
  • 15-06-2020, 22:41:01
    #79
    Almadım
  • 15-06-2020, 22:45:20
    #80
    10+ yıllık olarak almadım diye hatırlıyorum.
  • 15-06-2020, 22:46:12
    #81
    almam, almayıda düşünmüyorum