Hiç Ceza Almayan Var mı? - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hiç Ceza Almayan Var mı?
165
●
2.778
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hiç Ceza Almayan Var mı?
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Son
15-06-2020, 22:10:43
#73
Benjaminbreeg
13 yıllık üyeliğimde tek cezam yanlış hatırlamıyorsam 2008de şikayet konusuna yazmak olmuştu
15-06-2020, 22:15:33
#74
zurbahan
Ben hiç ceza almadım sanıyordum şimdi baktım 2 tane var
2015 de şikayet konusuna yazdığım için banlanmışım az önce haberim oldu
15-06-2020, 22:19:24
#75
Delidadas25
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
+ 1
15-06-2020, 22:27:01
#76
Yesil SEO
Yeşil SEO İnt. Hiz.
Bir yazsam burdan İstanbul'a köprü olur
)
15-06-2020, 22:27:08
#77
alaboru
Almadım hocam.
15-06-2020, 22:32:15
#78
metinblog
Hiç ceza almadım
15-06-2020, 22:41:01
#79
WPServis
Almadım
15-06-2020, 22:45:20
#80
Yrpo3a
10+ yıllık olarak almadım diye hatırlıyorum.
15-06-2020, 22:46:12
#81
CasperTR
almam, almayıda düşünmüyorum
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler