Benim iki cezam da yanlışlıkla verildi 2008 ve 2009'da. İkisi de moderatöre mesaj atınca özürle birlikte hemen kaldırıldı. 2009'dan beri yanlışlıkla bile olsa hiç ceza almadım.
Kısacası 13,5 yıldır üyeyim; hasar kaydı, değişen, boya yok.

Püf noktası, olaylara çok müdahil olmamak ve polemikten ziyade sadece dürüst, tedbirli ticaret yapmaktır.
İyi forumlar.