• 12-06-2020, 11:40:29
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LastNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 aylık ve 40 tp puanım olduğu halde her zaman ya ilk ödemeyi alırım yada ilk hesabı alırım zaten böyle yanaşmıyorsa ticaret yapmam ama sonrasında birşey olurmu bilmem
    Hocam bana 3 puan var 20 günlük üyesin diyorlar. 1 kere de Dolandırdıldım işleyiş nasıl merak ediyorum yani



    kaytanbiyikli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük paralarda dikkatli olacaksın hocam. 20-30 tl için kimse ************** yapmaz zaten. Camdan başını çıkarsan 50 tl para gidiyor. Büyük paralarda da ya bir aracı bul ya da eticaret sitesi üzerinden iş yap derim.
    Hocam küçük büyük fark etmiyor anlamış değilim



    husamettinunal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş başı %50 iş sonu %50 olabilir. 1-2 kere denk geldim 100den fazla olumlu ticareti olup dolandiranlari ama ben ilk ticaretlerimde trade kimin yüksekse onun istediği olacak şekilde yaptım.
    Hocam ticaretin miktarı yüksek olduğu için çekiniyorum



    NeMerak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaret puanı yüksek kişiler ile ticaret yaptığınız taktirde sorun çıkmıyor. Yeni gelmiş 1-2 aylık ya da 3-5 günlük üyeliklerde sorun çıkıyor genellikle. Yani satıcı da alıcı da aralarında bir güvensizlik oluyor. Önce iş sonra ödeme tarzı çalışan kişilerle de çalışabilirsiniz. Bu sadece bir öneri.
    Hocam ister istemez insan çekiniyor para kolay kazanılan birşey değil
  • 12-06-2020, 11:43:25
    #11
    Alpdagtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 8bin TL bir ticaret var isim vermyicem ticaret puanım yüksek farklı aracı site ile yapalım diyorum yok diyor komisyon alınır diyor tamam komisyon benden diyorum kabul etmiyor R10 ne anlamı var diyor ozaman
    kimseye güvenmeyin. hocam dönem dolan-diricilik dönemi ama aracılık hizmeti verenler var başka sitelerde ne yapıyorsun güvenli bilmiyorum. malesef ki R10 da aracılık sistemi resmi olarak yok o yüzden forumdan aracı kullanmayın kimseye güvenmeyin
  • 12-06-2020, 11:44:04
    #12
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 Tradere kadar neredeyse tüm ticaretlerimde ödemeyi en son aldım şimdi ilk ödeme sonra iş teslim ediyorum.
    Hocam demeki iyi insanlara denk geliyormusunuz çekiniyorum bir kaç kez dolsndırıldım özellikle wmaracın da insan çekiniyor



    webtroloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da alıcı ve satıcıların kendi aralarında ödeme konusunda uzlaşabiliyor. Yani bir satıcıdan bir hizmet alacağınız zaman, iş öncesi yarısını bitiminde geri kalanı ödeyebilir yada satıcıyı ikna ederseniz iş sonrası da ödeme yapabilirsiniz.
    Bu forumda *********** çıktığında en fazla 12 saat kalıcı olabiliyor. Ayrıca forumda birçok hakka sahipsiniz. Genel forum kitlesine karşı dolandıran bir satıcıyı şikayet edebilir, teşhir edebilirsiniz.
    İyi forumlar
    Üstad dolsndırıltıktan sonra banlansa ne olur kullanıcı savcılığa bile gidiyorsun adam hosting ne domain ne bilmiyor sorun çıkıyor uzayıp da uzuyor uzayıp da uzuyor
  • 12-06-2020, 11:45:42
    #13
    Alpdagtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 8bin TL bir ticaret var isim vermyicem ticaret puanım yüksek farklı aracı site ile yapalım diyorum yok diyor komisyon alınır diyor tamam komisyon benden diyorum kabul etmiyor R10 ne anlamı var diyor ozaman
    @mener; hocama atın parayı üstad biraz komisyon alır iş bitişi taraflar anlaşırsa ücret karşıya iletilir. Forumda ( bence ) en güvenilir kişilerden birinci sırada gelir benim için ticaret yapmadım ama tavırlarından ve yorumlarından mis gibi bir ustad kokusu aldım. Tabi kabul eder mi bilmem


    Karşı taraf yine kabul etmiyorsa BB. yazmanız daha fazla nefes harcamamanız gerek.
  • 12-06-2020, 11:45:47
    #14
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    R10'a gelene kadar her zaman ücreti önden alıyordum. Buraya geldikten sonra da pek bir şey değişmedi. Zaman zaman ücreti işten sonra halledelim diyenler oluyor , kaç yıllık üye , ticaret puanı kaç bunlar belirliyor bunuda
  • 12-06-2020, 11:46:29
    #15
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimseye güvenmeyin. hocam dönem ************** dönemi ama aracılık hizmeti verenler var başka sitelerde ne yapıyorsun güvenli bilmiyorum. malesef ki R10 da aracılık sistemi resmi olarak yok o yüzden forumdan aracı kullanmayın kimseye güvenmeyin
    Hocam anlatamıyorum 4 yıllık üye 50 puan var ilk sen ver diyor bende yok diyorum sen forumu bilmiyorsun diyor ufak büyük fark etmiyor
  • 12-06-2020, 11:46:35
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alpdagtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam demeki iyi insanlara denk geliyormusunuz çekiniyorum bir kaç kez dolsndırıldım özellikle wmaracın da insan çekiniyor
    Şimdi bazı yerleri kötülemek istemiyorum ayıp oluyor biliyorum ama sürekli durduk yere adam banlayan forumda (aktif olmadığım halde) ticaret ahlakı bulunmamaktadır.
    Burada yapacağınız işlem traderini incelemek ve konularını incelemek baktınız güven veriyor alışveriş yapın. Eğer güven vermiyorsa ilk siz teklif edin ödemeyi en son atarım veya ilk alırım gibisinden
  • 12-06-2020, 11:48:20
    #17
    HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mener; hocama atın parayı üstad biraz komisyon alır iş bitişi taraflar anlaşırsa ücret karşıya iletilir. Forumda ( bence ) en güvenilir kişilerden birinci sırada gelir benim için ticaret yapmadım ama tavırlarından ve yorumlarından mis gibi bir ustad kokusu aldım. Tabi kabul eder mi bilmem


    Karşı taraf yine kabul etmiyorsa BB. yazmanız daha fazla nefes harcamamanız gerek.
    Hocam ben tanımadığım kişiye bile güvenmem kategori moderatörü ile ticaretim olucaktı ondan bile ilk istedim yani güvenemiyorum başıma olay geldikten sonra belki 8bin buradaki birçok kişi için ufak paradır ama para zor kazanılıyor en azından benim için



    Goodestmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'a gelene kadar her zaman ücreti önden alıyordum. Buraya geldikten sonra da pek bir şey değişmedi. Zaman zaman ücreti işten sonra halledelim diyenler oluyor , kaç yıllık üye , ticaret puanı kaç bunlar belirliyor bunuda
    İşte sorduğum soru şu yüksek olan puanı bir insan yüzde yüz güvenilir midir
  • 12-06-2020, 11:49:08
    #18
    Hizmet alıyorsam, her zaman ödemeyi önce yaparım. Hizmet veriyorsam ödemeyi başta alırım. Tabi yeni üyeler bedava hizmet verse o konuyla ilgilenmem.

    Alışveriş yapmadan önce mutlaka nickname arama bölümünden aratır.Size vermiş olduğu hesap numarası profil adıyla uyuşuyormu kontrol edin. Zaten bunlara rağmen dolandırıyorsa nitelikli gözü karartmış bir arkadaştır.