Hocam 8bin TL bir ticaret var isim vermyicem ticaret puanım yüksek farklı aracı site ile yapalım diyorum yok diyor komisyon alınır diyor tamam komisyon benden diyorum kabul etmiyor R10 ne anlamı var diyor ozaman
kimseye güvenmeyin. hocam dönem dolan-diricilik dönemi ama aracılık hizmeti verenler var başka sitelerde ne yapıyorsun güvenli bilmiyorum. malesef ki R10 da aracılık sistemi resmi olarak yok o yüzden forumdan aracı kullanmayın kimseye güvenmeyin