R10'a gelene kadar her zaman ücreti önden alıyordum. Buraya geldikten sonra da pek bir şey değişmedi. Zaman zaman ücreti işten sonra halledelim diyenler oluyor , kaç yıllık üye , ticaret puanı kaç bunlar belirliyor bunuda