Alpdagtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 8bin TL bir ticaret var isim vermyicem ticaret puanım yüksek farklı aracı site ile yapalım diyorum yok diyor komisyon alınır diyor tamam komisyon benden diyorum kabul etmiyor R10 ne anlamı var diyor ozaman
@mener; hocama atın parayı üstad biraz komisyon alır iş bitişi taraflar anlaşırsa ücret karşıya iletilir. Forumda ( bence ) en güvenilir kişilerden birinci sırada gelir benim için ticaret yapmadım ama tavırlarından ve yorumlarından mis gibi bir ustad kokusu aldım. Tabi kabul eder mi bilmem


Karşı taraf yine kabul etmiyorsa BB. yazmanız daha fazla nefes harcamamanız gerek.