Alpdagtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam demeki iyi insanlara denk geliyormusunuz çekiniyorum bir kaç kez dolsndırıldım özellikle wmaracın da insan çekiniyor
Şimdi bazı yerleri kötülemek istemiyorum ayıp oluyor biliyorum ama sürekli durduk yere adam banlayan forumda (aktif olmadığım halde) ticaret ahlakı bulunmamaktadır.
Burada yapacağınız işlem traderini incelemek ve konularını incelemek baktınız güven veriyor alışveriş yapın. Eğer güven vermiyorsa ilk siz teklif edin ödemeyi en son atarım veya ilk alırım gibisinden