ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 Tradere kadar neredeyse tüm ticaretlerimde ödemeyi en son aldım şimdi ilk ödeme sonra iş teslim ediyorum.
Hocam demeki iyi insanlara denk geliyormusunuz çekiniyorum bir kaç kez dolsndırıldım özellikle wmaracın da insan çekiniyor



webtroloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'da alıcı ve satıcıların kendi aralarında ödeme konusunda uzlaşabiliyor. Yani bir satıcıdan bir hizmet alacağınız zaman, iş öncesi yarısını bitiminde geri kalanı ödeyebilir yada satıcıyı ikna ederseniz iş sonrası da ödeme yapabilirsiniz.
Bu forumda *********** çıktığında en fazla 12 saat kalıcı olabiliyor. Ayrıca forumda birçok hakka sahipsiniz. Genel forum kitlesine karşı dolandıran bir satıcıyı şikayet edebilir, teşhir edebilirsiniz.
İyi forumlar
Üstad dolsndırıltıktan sonra banlansa ne olur kullanıcı savcılığa bile gidiyorsun adam hosting ne domain ne bilmiyor sorun çıkıyor uzayıp da uzuyor uzayıp da uzuyor