HEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@mener; hocama atın parayı üstad biraz komisyon alır iş bitişi taraflar anlaşırsa ücret karşıya iletilir. Forumda ( bence ) en güvenilir kişilerden birinci sırada gelir benim için ticaret yapmadım ama tavırlarından ve yorumlarından mis gibi bir ustad kokusu aldım. Tabi kabul eder mi bilmem


Karşı taraf yine kabul etmiyorsa BB. yazmanız daha fazla nefes harcamamanız gerek.
Hocam ben tanımadığım kişiye bile güvenmem kategori moderatörü ile ticaretim olucaktı ondan bile ilk istedim yani güvenemiyorum başıma olay geldikten sonra belki 8bin buradaki birçok kişi için ufak paradır ama para zor kazanılıyor en azından benim için



Goodestmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'a gelene kadar her zaman ücreti önden alıyordum. Buraya geldikten sonra da pek bir şey değişmedi. Zaman zaman ücreti işten sonra halledelim diyenler oluyor , kaç yıllık üye , ticaret puanı kaç bunlar belirliyor bunuda
İşte sorduğum soru şu yüksek olan puanı bir insan yüzde yüz güvenilir midir