mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimseye güvenmeyin. hocam dönem ************** dönemi ama aracılık hizmeti verenler var başka sitelerde ne yapıyorsun güvenli bilmiyorum. malesef ki R10 da aracılık sistemi resmi olarak yok o yüzden forumdan aracı kullanmayın kimseye güvenmeyin
Hocam anlatamıyorum 4 yıllık üye 50 puan var ilk sen ver diyor bende yok diyorum sen forumu bilmiyorsun diyor ufak büyük fark etmiyor