• 13-02-2020, 02:27:40
    #28
    Üyeliği durduruldu
    sanalkuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece 3 olduğu için götüremediğinizi belirtmişsiniz. Bunun üzerine çoğumuz veterinere yönlendirdik sizi. Eklediğiniz fotoğraftaki yara başka bir kediyle kavga ederek oluşacak bir yara değil.
    Belli ki hayvan acı çekiyor. Sürekli temizliyor yazmışsınız.
    Ertesi gün sanki olay olmamış gibi kedi yatıyor diyorsunuz.
    12 saat sonra sorumluluğu üzerinizden atacağınız bir konuyla ilgili buraya neden konu açtığınızı anlayamadım. Sebebi nedir tam olarak?
    Konuyu üzerinden atmadım. Şirket yetkililerine bildirdim. Üzerimden atmak istesem konu açmam. Şirket doktoru ve reviri kontol etmiş ve tam bilgi alamadım bu şekilde itham edilmek üzdü gerçekten
  • 13-02-2020, 02:34:23
    #29
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu üzerinden atmadım. Şirket yetkililerine bildirdim. Üzerimden atmak istesem konu açmam. Şirket doktoru ve reviri kontol etmiş ve tam bilgi alamadım bu şekilde itham edilmek üzdü gerçekten
    Niyetim sizi üzmek değildi. Hayvanlar konusunda çok hassasım. Maalesef basit gibi görüyoruz. Çok yaşadım. Belli etmiyorlar acı çektiklerini sonra bir anda kötüleşiyorlar. O yüzden konunuzu özellikle takip ettim. Daha sonra bilgi verirseniz sevinirim
  • 13-02-2020, 02:34:49
    #30
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamün aleyküm, gece vardiyasinda olduğum için bir kediye rast geldim kedinin karnının altında büyük bir yara var. Ama kedi ayakta geziyor filan. Ama yara büyük sürekli orayı yalıyor. Organize sanayi olduğu için şuan için veteriner çağıramam bu saatte veteriner varsa lütfen bir şeyler yazsın.


    Açmaya çalışınca bana kızıyor tenasül organının hemen üstünde






    merabalar hocam yaranın ne kadar buyuklukte olduğu pek gözükmüyor . lakin bu vakaya acık yara tedavisi yapılmalı burda su ilacları alın uygulayın da dıyebılırım fakat yara bolgesı hakkında bılgıye sahıp olmadıgım ıcın etık degıl . kedinin yara bölgesinin yalamaması için tedbir alınmalı . hazır şirket sahiplenmişse kediller icin temel asılar olan
    1. Kedi Karma Aşısı
    2. Kedi Lösemi Aşısı (Leukemia
    3. Kedi Kuduz Aşısı
    ve ek olarak da
    1. Kedi İç parazit Aşısı
    2. Kedi Dış Parazit Aşısı
    yaptırmanızı öeneririm bu kadar teorık bılgı gozunuzu korkutmasın sız dırek veterıner hekıme gosterın hazır bir iyilik yapmıssınız tam olsun
  • 13-02-2020, 02:41:06
    #31
    Üyeliği durduruldu
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merabalar hocam yaranın ne kadar buyuklukte olduğu pek gözükmüyor . lakin bu vakaya acık yara tedavisi yapılmalı burda su ilacları alın uygulayın da dıyebılırım fakat yara bolgesı hakkında bılgıye sahıp olmadıgım ıcın etık degıl . kedinin yara bölgesinin yalamaması için tedbir alınmalı . hazır şirket sahiplenmişse kediller icin temel asılar olan
    1. Kedi Karma Aşısı
    2. Kedi Lösemi Aşısı (Leukemia
    3. Kedi Kuduz Aşısı
    ve ek olarak da
    1. Kedi İç parazit Aşısı
    2. Kedi Dış Parazit Aşısı
    yaptırmanızı öeneririm bu kadar teorık bılgı gozunuzu korkutmasın sız dırek veterıner hekıme gosterın hazır bir iyilik yapmıssınız tam olsun
    Allah razı olsun. Bu kadar çok hayvan sever olmadı beni çok mutlu ediyor.
  • 13-02-2020, 02:45:11
    #32
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun. Bu kadar çok hayvan sever olmadı beni çok mutlu ediyor.
    Hayvan Sever dısında veteriner hekimim . sizin gibi duyarlı insanların olması da biz hekimleride sevindiriyor ve insanlık halen ölmemiş dedirtiyor
  • 13-02-2020, 05:24:07
    #33
    Üyeliği durduruldu
    sanalkuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niyetim sizi üzmek değildi. Hayvanlar konusunda çok hassasım. Maalesef basit gibi görüyoruz. Çok yaşadım. Belli etmiyorlar acı çektiklerini sonra bir anda kötüleşiyorlar. O yüzden konunuzu özellikle takip ettim. Daha sonra bilgi verirseniz sevinirim
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merabalar hocam yaranın ne kadar buyuklukte olduğu pek gözükmüyor . lakin bu vakaya acık yara tedavisi yapılmalı burda su ilacları alın uygulayın da dıyebılırım fakat yara bolgesı hakkında bılgıye sahıp olmadıgım ıcın etık degıl . kedinin yara bölgesinin yalamaması için tedbir alınmalı . hazır şirket sahiplenmişse kediller icin temel asılar olan
    1. Kedi Karma Aşısı
    2. Kedi Lösemi Aşısı (Leukemia
    3. Kedi Kuduz Aşısı
    ve ek olarak da
    1. Kedi İç parazit Aşısı
    2. Kedi Dış Parazit Aşısı
    yaptırmanızı öeneririm bu kadar teorık bılgı gozunuzu korkutmasın sız dırek veterıner hekıme gosterın hazır bir iyilik yapmıssınız tam olsun
    vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayvan Sever dısında veteriner hekimim . sizin gibi duyarlı insanların olması da biz hekimleride sevindiriyor ve insanlık halen ölmemiş dedirtiyor
    Kedimize tekrar ulaştım. Sağlık durumu iyi ancak veteriner kliniği olmadan burada tedavi edilmesi mümkün değil. Şuan yarım metre kadar kar mevcut karton kutu bulup eve götüreceğim. Oradan mesai saatleri içinde kliniğe gidip tedavi ettireceğim insaAllah.

    Edit: Sürekli miyavlayıp gitmek istiyor, içeride tutuyorum inşaallah kaçmaz
  • 13-02-2020, 05:40:36
    #34
    selam tam nedemek istediğinizi anlamadım bölge olarak ama kısırlaştırılıp bırakılmış olabilir.
  • 13-02-2020, 05:43:29
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam tam nedemek istediğinizi anlamadım bölge olarak ama kısırlaştırılıp bırakılmış olabilir.
    Kısırlaştırma yok hocam, burası büyük bir şirket ve elliye yakın kedi var. Sürekli yemek artıkları ile hayatlarını sürdürüyorlar. Şuan gitmek istiyor, çok kötü bağırıyor. Ve yapacağımı şaşırdım. Dışarda çok kar var bulamam diye korkuyorum
  • 13-02-2020, 05:44:50
    #36
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısırlaştırma yok hocam, burası büyük bir şirket ve elliye yakın kedi var. Sürekli yemek artıkları ile hayatlarını sürdürüyorlar. Şuan gitmek istiyorum çok kötü bağırıyor. Ve yapacağımı şaşırdım. Dışarda çok kar var bulamam diye korkuyorum
    hocam kediler sıcağı çok sever buna rağmen hayla dışarı çıkmak için başırıyorsa bence salın belki yavruları v.s vardır