selam tam nedemek istediğinizi anlamadım bölge olarak ama kısırlaştırılıp bırakılmış olabilir.
Kısırlaştırma yok hocam, burası büyük bir şirket ve elliye yakın kedi var. Sürekli yemek artıkları ile hayatlarını sürdürüyorlar. Şuan gitmek istiyor, çok kötü bağırıyor. Ve yapacağımı şaşırdım. Dışarda çok kar var bulamam diye korkuyorum