• 12-02-2020, 07:49:32
    #19
    Lütfen veterinere götürün ve masrafı burada paylaşalım.
  • 12-02-2020, 14:08:59
    #20
    Sonuç ne oldu hocam bizimlede paylaşırmısınız
  • 12-02-2020, 14:46:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kedi emin ellerde. Şirkete bilgi verildi. İçeri alındı ve besleniyor.
  • 12-02-2020, 16:55:47
    #22
    harika
  • 13-02-2020, 01:44:49
    #23
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kedi emin ellerde. Şirkete bilgi verildi. İçeri alındı ve besleniyor.
    Yarası için ne yaptiniz?
  • 13-02-2020, 01:48:15
    #24
    Üyeliği durduruldu
    sanalkuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarası için ne yaptiniz?
    Kediyle şirket ilgilendi. Şirket koltuğunda yatıyor. Ve besleniyor. Gececi olduğum için gündüz evde dinleniyorum ve şirket eve çok uzak sanayi bölgesinde. Yarası bunun problem olmayacağı söylendi sürekli kediler ile dalaşıyorlarmış..
  • 13-02-2020, 01:53:39
    #25
    Buraya 10 tane de veteriner yazsa bir şey değişmez, sabah onu alıp hemen kliniğe götürmeniz gerekiyor, açık yara olduğu için bu tür yaralar tedavi edilmezse genelde enfeksiyon kapar ve kısa zamanda kediyi öldürür. İçerde olması yarasını iyileştirmez, yarasını tedavi iyileştirir. Eğer kedi için gerçekten bir şey yapmak ve iyi olmasını istiyorsanız özel bir veterinere götürün.
  • 13-02-2020, 01:58:51
    #26
    Üyeliği durduruldu
    madredeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya 10 tane de veteriner yazsa bir şey değişmez, sabah onu alıp hemen kliniğe götürmeniz gerekiyor, açık yara olduğu için bu tür yaralar tedavi edilmezse genelde enfeksiyon kapar ve kısa zamanda kediyi öldürür. Eğer kedi için gerçekten bir şey yapmak ve iyi olmasını istiyorsanız özel bir veterinere götürün.
    Peki
  • 13-02-2020, 02:17:11
    #27
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kediyle şirket ilgilendi. Şirket koltuğunda yatıyor. Ve besleniyor. Gececi olduğum için gündüz evde dinleniyorum ve şirket eve çok uzak sanayi bölgesinde. Yarası bunun problem olmayacağı söylendi sürekli kediler ile dalaşıyorlarmış..
    Gece 3 olduğu için götüremediğinizi belirtmişsiniz. Bunun üzerine çoğumuz veterinere yönlendirdik sizi. Eklediğiniz fotoğraftaki yara başka bir kediyle kavga ederek oluşacak bir yara değil.
    Belli ki hayvan acı çekiyor. Sürekli temizliyor yazmışsınız.
    Ertesi gün sanki olay olmamış gibi kedi yatıyor diyorsunuz.
    12 saat sonra sorumluluğu üzerinizden atacağınız bir konuyla ilgili buraya neden konu açtığınızı anlayamadım. Sebebi nedir tam olarak?