Kediyle şirket ilgilendi. Şirket koltuğunda yatıyor. Ve besleniyor. Gececi olduğum için gündüz evde dinleniyorum ve şirket eve çok uzak sanayi bölgesinde. Yarası bunun problem olmayacağı söylendi sürekli kediler ile dalaşıyorlarmış..
Gece 3 olduğu için götüremediğinizi belirtmişsiniz. Bunun üzerine çoğumuz veterinere yönlendirdik sizi. Eklediğiniz fotoğraftaki yara başka bir kediyle kavga ederek oluşacak bir yara değil.
Belli ki hayvan acı çekiyor. Sürekli temizliyor yazmışsınız.
Ertesi gün sanki olay olmamış gibi kedi yatıyor diyorsunuz.
12 saat sonra sorumluluğu üzerinizden atacağınız bir konuyla ilgili buraya neden konu açtığınızı anlayamadım. Sebebi nedir tam olarak?