Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaralı kedi yardım lütfen
43
●935
- 13-02-2020, 05:48:25malatyada tanıdığım aktivist yok maalesef olsaydı hemen yönlendirirdim.hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2020, 07:32:04Üyeliği durduruldu
- 13-02-2020, 08:28:43Üyeliği durdurulduSevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yoldayız ☺️☺️ neredeyse yarım metre kar var arabalar gitmiyor. Olsun biraz evde kalır dinlenir yemek yer. Sonra kliniğe götüreceğim. O benim biricik kedim artık ☺️☺️
hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ Belediye ile iletişime geçtim, adres verildi. Ekip yönlendirecekler almak için. O zamana kadar ben evde ona güzelce bakarım ..
hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendimizin rahatı yerinde ☺️☺️ ekipleri bekliyoruz. - 13-02-2020, 16:18:42Üyeliği durdurulduBelediyeden gelmedikleri için yollar kar olsa da veterinere götürdüm. 2 tane antibiyotik iğne yaptı ve 2 adet krem yazdı. 2 adet de yaş mama verdi. Kremleri aldım ( Madecassol ve furacin) "Yara yeni olmamış eski bir yara, iç organlarda sorun yok. Yara da derin değil ancak iltihabı var. Kremi kullanın problem olmayacaktır." dedi vet hekim.SevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşim hemşire olduğu için o daha iyi ilgilenecektir. gelince eldiven ile kremi kullanır yaş mamasını verdik. Ancak alışma evresinde ve birazcık huzursuz banyoda bekliyor.
hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
++ peyniri, ekmeği çok az yiyen kedimiz, yaş mamanın bir poşetini 5 dakikada yedi bitirdi. Şuan iyi. Kremlerini akşam süreceğiz. Bir paket mama bugün için yeterli mi acaba ?

- 13-02-2020, 16:52:19Sadece yaş mama ile olmaz, kuru mama almanız gerekiyor.
Takribi 1-2 yaşında görünmekte.
Günlük 80 gr civarı kuru mama ona yetecektir.
Sürekli sevin, çenesinin altını kaşıyın hoşuna gidecektir
Size uğur getirsin, İnşallah.
Birkaç gün sonra alışacaktır. - 13-02-2020, 17:00:00Üyeliği durdurulduBu şekilde kendine gelsin kremlerini sürelim mama ile takviye edelim. Tekrar iş yerine götüreceğim. Orada sürekli et yiyor ve çok sayıda kedi de mevcutGucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+++ İki paket yaş mama yedi, peynir yedi. Güzelce seviliyor. Merhemleri özenle sürüldü. Kumu hazırlandı yanında. Çok alıştı. Sadece gözünden yaş geliyor ara sıra. Biraz da tedirgin..hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
++++ Bir krem surene kadar çıldırttı beni 😄😄 yara iyilesiyor. Orayı yalayamiyor artık. Allah'a şükür iyileşme çok iyi ☺️☺️ @sanalkuzu;

- 14-02-2020, 20:03:15Cok sevindim Allah razi olsun sizden 🤗hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle





