SevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sevimli.
belediyeden kısırlaştırma talep edin. ücretsiz kısırlaştırmakla yükümlüler. hazır gitmişken kısırlaştırılsın.
iyi ki, farkettiniz yavrucağı.
Belediyeden gelmedikleri için yollar kar olsa da veterinere götürdüm. 2 tane antibiyotik iğne yaptı ve 2 adet krem yazdı. 2 adet de yaş mama verdi. Kremleri aldım ( Madecassol ve furacin) "Yara yeni olmamış eski bir yara, iç organlarda sorun yok. Yara da derin değil ancak iltihabı var. Kremi kullanın problem olmayacaktır." dedi vet hekim.

Eşim hemşire olduğu için o daha iyi ilgilenecektir. gelince eldiven ile kremi kullanır yaş mamasını verdik. Ancak alışma evresinde ve birazcık huzursuz banyoda bekliyor.



hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediyeden gelmedikleri için yollar kar olsa da veterinere götürdüm. 2 tane antibiyotik iğne yaptı ve 2 adet krem yazdı. 2 adet de yaş mama verdi. Kremleri aldım ( Madecassol ve furacin) "Yara yeni olmamış eski bir yara, iç organlarda sorun yok. Yara da derin değil ancak iltihabı var. Kremi kullanın problem olmayacaktır." dedi vet hekim.

Eşim hemşire olduğu için o daha iyi ilgilenecektir. gelince eldiven ile kremi kullanır yaş mamasını verdik. Ancak alışma evresinde ve birazcık huzursuz banyoda bekliyor.

++ peyniri, ekmeği çok az yiyen kedimiz, yaş mamanın bir poşetini 5 dakikada yedi bitirdi. Şuan iyi. Kremlerini akşam süreceğiz. Bir paket mama bugün için yeterli mi acaba ?