SevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle hayvanlara yönelik duyarlılığınız için tebrik ederim. görmezden gelmeyip ilgilenmenizi yerel hayvan koruma görevlisi olarak çok takdir ettim.
bu tür vakalarda veteriner kliniğine götürülmesi şart, zira açık yara öldürücü olabilir.

götürmek üzere olduğunuzu anlıyorum bu yorumunuzdan. lütfen gelişmeleri bildirin bizlere de.
ilgili belediye veterinerlik hizmetleri ücretsiz tedavi etmekle yükümlü aslında hkk hükümleri gereği ancak yapmadığını belirtiyorsunuz, bu durumda ilgili belediye vet. hzmetleri birimini il orman ve tarım müdürlüğüne şikayet edebilirsiniz, yükümlülüğünü yerine getirmediği için.


Yoldayız ☺️☺️ neredeyse yarım metre kar var arabalar gitmiyor. Olsun biraz evde kalır dinlenir yemek yer. Sonra kliniğe götüreceğim. O benim biricik kedim artık ☺️☺️



hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Yoldayız ☺️☺️ neredeyse yarım metre kar var arabalar gitmiyor. Olsun biraz evde kalır dinlenir yemek yer. Sonra kliniğe götüreceğim. O benim biricik kedim artık ☺️☺️


+ Belediye ile iletişime geçtim, adres verildi. Ekip yönlendirecekler almak için. O zamana kadar ben evde ona güzelce bakarım ..



hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Yoldayız ☺️☺️ neredeyse yarım metre kar var arabalar gitmiyor. Olsun biraz evde kalır dinlenir yemek yer. Sonra kliniğe götüreceğim. O benim biricik kedim artık ☺️☺️







+ Belediye ile iletişime geçtim, adres verildi. Ekip yönlendirecekler almak için. O zamana kadar ben evde ona güzelce bakarım ..


Kendimizin rahatı yerinde ☺️☺️ ekipleri bekliyoruz.