Konuyu üzerinden atmadım. Şirket yetkililerine bildirdim. Üzerimden atmak istesem konu açmam. Şirket doktoru ve reviri kontol etmiş ve tam bilgi alamadım bu şekilde itham edilmek üzdü gerçekten
Niyetim sizi üzmek değildi. Hayvanlar konusunda çok hassasım. Maalesef basit gibi görüyoruz. Çok yaşadım. Belli etmiyorlar acı çektiklerini sonra bir anda kötüleşiyorlar. O yüzden konunuzu özellikle takip ettim. Daha sonra bilgi verirseniz sevinirim