hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısırlaştırma yok hocam, burası büyük bir şirket ve elliye yakın kedi var. Sürekli yemek artıkları ile hayatlarını sürdürüyorlar. Şuan gitmek istiyorum çok kötü bağırıyor. Ve yapacağımı şaşırdım. Dışarda çok kar var bulamam diye korkuyorum
hocam kediler sıcağı çok sever buna rağmen hayla dışarı çıkmak için başırıyorsa bence salın belki yavruları v.s vardır