sanalkuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niyetim sizi üzmek değildi. Hayvanlar konusunda çok hassasım. Maalesef basit gibi görüyoruz. Çok yaşadım. Belli etmiyorlar acı çektiklerini sonra bir anda kötüleşiyorlar. O yüzden konunuzu özellikle takip ettim. Daha sonra bilgi verirseniz sevinirim
vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merabalar hocam yaranın ne kadar buyuklukte olduğu pek gözükmüyor . lakin bu vakaya acık yara tedavisi yapılmalı burda su ilacları alın uygulayın da dıyebılırım fakat yara bolgesı hakkında bılgıye sahıp olmadıgım ıcın etık degıl . kedinin yara bölgesinin yalamaması için tedbir alınmalı . hazır şirket sahiplenmişse kediller icin temel asılar olan
  1. Kedi Karma Aşısı
  2. Kedi Lösemi Aşısı (Leukemia
  3. Kedi Kuduz Aşısı
ve ek olarak da
  1. Kedi İç parazit Aşısı
  2. Kedi Dış Parazit Aşısı
yaptırmanızı öeneririm bu kadar teorık bılgı gozunuzu korkutmasın sız dırek veterıner hekıme gosterın hazır bir iyilik yapmıssınız tam olsun
vetfak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayvan Sever dısında veteriner hekimim . sizin gibi duyarlı insanların olması da biz hekimleride sevindiriyor ve insanlık halen ölmemiş dedirtiyor
Kedimize tekrar ulaştım. Sağlık durumu iyi ancak veteriner kliniği olmadan burada tedavi edilmesi mümkün değil. Şuan yarım metre kadar kar mevcut karton kutu bulup eve götüreceğim. Oradan mesai saatleri içinde kliniğe gidip tedavi ettireceğim insaAllah.

Edit: Sürekli miyavlayıp gitmek istiyor, içeride tutuyorum inşaallah kaçmaz