Gece 3 olduğu için götüremediğinizi belirtmişsiniz. Bunun üzerine çoğumuz veterinere yönlendirdik sizi. Eklediğiniz fotoğraftaki yara başka bir kediyle kavga ederek oluşacak bir yara değil.
Belli ki hayvan acı çekiyor. Sürekli temizliyor yazmışsınız.
Ertesi gün sanki olay olmamış gibi kedi yatıyor diyorsunuz.
12 saat sonra sorumluluğu üzerinizden atacağınız bir konuyla ilgili buraya neden konu açtığınızı anlayamadım. Sebebi nedir tam olarak?
Konuyu üzerinden atmadım. Şirket yetkililerine bildirdim. Üzerimden atmak istesem konu açmam. Şirket doktoru ve reviri kontol etmiş ve tam bilgi alamadım bu şekilde itham edilmek üzdü gerçekten