AlperDemircan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şahıs şirk. gelir olayı
17
●622
- 05-01-2020, 23:39:12Aynen öyle hocam,kredi verilecek hesaba aylık gelen ortalamaya göre kredi notunuz artıyor, ing bank ile qnb bu konuda oldukça cömert.
- 05-01-2020, 23:39:25MaliMusavir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düzenlendi. - 05-01-2020, 23:41:04üstad bankadan bankaya değişiyor aslında bazı bankalar gelir vergisi beyannamesinde cirona bakıyor(4 bin tl giderler sayılmaz) bazı bankalar da hem cirona bakıyor hemde kar zarar durumuna işin gerçeğide işletmenin dışardan alacağı para hareketleri vs. siz cironuzu yüksek tutarsanız banka kredi verir karınız olursa daha sıcak bakar. para akışınız o bankadan olursa yemede yanında yatAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 23:42:43Peki 4 bin tl gelir var. Home ofis - ve gider olarak kıytırık elektrik faturası ve atıyorum yazıcı kağıdı vs. gösterdik.Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşsün 3,800 civarına. Bu kısmın vergisini de ödedik diyelim geçici ya da kalıcı.
Sonuç olarak 3800 yine gelir görünür bu durumda. Şahıs olunca acaba 1 aylık geliri kabul eder mi yoksa 2-3 ay açık kalma zorunluluğu falan mı ister bunlar... - 05-01-2020, 23:52:37şahıs Şirketi iseniz şirketlerde 3 er aylık dönemler halinde geçici vergi beyannamesi verilir ve mizan dediğimiz gelir gider tablosu oluşturulur şirket olduğunuz için mizan,gelir tablosu vs oluşturulacak banka bunları sizden isteyecek 1 aylık faaliyeti olan bi şirket için yine bankanın insifiyetine kalır durumunuz. tabi mizanda demirbaş şirket sermayesi vs vs bunlar banka için etkenler.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 23:55:26Peki SGK lı olunca durum yine aynı mıdır? Atıyorum aylık 5 bin maaş görünse de tutup son 3 ay istemek vs. gibi durumlar hep insiyatif mi?SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 23:56:35çalışan olduğunuzda da sizden 3 aylık bordronuzu isterler.AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 23:57:46Valla adamlara para kazandıracağız, zorluk çıkarıp duruyorlar.SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

O zaman bağkur ve şahıs ile uğraşmak yerine sabit maaşlı vs. görünmek çok daha iyi gibi duruyor. - 11-01-2020, 18:45:56İlk önce gelir vergisi mükellefiyeti açtırmanız gerekir. Ardından yıl sonunda gelir verginiz hesaplanır Mart ayında burada gelirden giderleriniz düşülür ve karınız ortaya çıkar
Şimdi 1. yorum mu yoksa 2. yorum mu acaba.... Durun az düşüneyim.