Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meslektasimiz cevabı vermiş zaten. Bu arada başarılı bir nick değişimi olmus cihat beşik 👍👍🙂 hayırlı olsun
Peki 4 bin tl gelir var. Home ofis - ve gider olarak kıytırık elektrik faturası ve atıyorum yazıcı kağıdı vs. gösterdik.
Düşsün 3,800 civarına. Bu kısmın vergisini de ödedik diyelim geçici ya da kalıcı.
Sonuç olarak 3800 yine gelir görünür bu durumda. Şahıs olunca acaba 1 aylık geliri kabul eder mi yoksa 2-3 ay açık kalma zorunluluğu falan mı ister bunlar...