
Şimdi 1. yorum mu yoksa 2. yorum mu acaba.... Durun az düşüneyim.
3. yorum olarak şöyle soralım, vergisi önemli değil. Gelir vergisi olarak çıksın...
Hesabıma 4 bin tl giriş oldu ve faturasını kestik. Banka 4 bin gelir mi kabul eder yoksa 1. yorum gibi giderler düşünce elde kalan kısmı mı dikkate alır?
(ki bağkur ve muhasebe gider olur mu bilmiyorum.)
üstad bankadan bankaya değişiyor aslında bazı bankalar gelir vergisi beyannamesinde cirona bakıyor(4 bin tl giderler sayılmaz) bazı bankalar da hem cirona bakıyor hemde kar zarar durumuna işin gerçeğide işletmenin dışardan alacağı para hareketleri vs. siz cironuzu yüksek tutarsanız banka kredi verir karınız olursa daha sıcak bakar. para akışınız o bankadan olursa yemede yanında yat