Konu
Şahıs şirk. gelir olayı
05-01-2020, 23:57:46
#17
AlperDemircan
SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çalışan olduğunuzda da sizden 3 aylık bordronuzu isterler.
Valla adamlara para kazandıracağız, zorluk çıkarıp duruyorlar.
O zaman bağkur ve şahıs ile uğraşmak yerine sabit maaşlı vs. görünmek çok daha iyi gibi duruyor.