AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki SGK lı olunca durum yine aynı mıdır? Atıyorum aylık 5 bin maaş görünse de tutup son 3 ay istemek vs. gibi durumlar hep insiyatif mi?
çalışan olduğunuzda da sizden 3 aylık bordronuzu isterler.