Geçen uzun sormuştum cevap bulamadım.
Şahıs şirketinde 4 bin tl fatura kesip iş yaptık diyelim.
Bunun giderleri vs. düştükten sonra kalan mı gelir olarak görünüyor yoksa hesaba giriş mi gelir kabul edilir.
Not: Zıkkımın kökü isimli bankaya gelir gösterebilmek adına.
Şahıs şirk. gelir olayı
17
●622
- 05-01-2020, 23:27:52
- 05-01-2020, 23:32:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hesaba giren gelir olarak gözükür.
- 05-01-2020, 23:33:20Üyeliği durdurulduKestiginiz her fatura gelir vergisi olarak hesaplanırAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2020, 23:33:49
Şimdi 1. yorum mu yoksa 2. yorum mu acaba.... Durun az düşüneyim.
3. yorum olarak şöyle soralım, vergisi önemli değil. Gelir vergisi olarak çıksın...MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabıma 4 bin tl giriş oldu ve faturasını kestik. Banka 4 bin gelir mi kabul eder yoksa 1. yorum gibi giderler düşünce elde kalan kısmı mı dikkate alır?
(ki bağkur ve muhasebe gider olur mu bilmiyorum.) - 05-01-2020, 23:34:38Bankalar hesaptaki aktiflere bakar. gelire bakar, giderlerle uğraşan banka yok, gider kısmına maliye bakar.
AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-01-2020, 23:36:32Şöyle düşün ki asgeri ücretli bir çalışanın bürütü atıyorum 2800 tl ama eline geçen net 2300 dür banka benim bildiğim 2800 ü baz alıyor sigorta yüksekten yatanlar mesela yüksek kredi çıkabiliyor
- 05-01-2020, 23:36:45anidengelirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHmmmmm hesaba girişse iyidir. Aylık4-5 bin gelir olsa aylık 1000 tl ödenecek şekilde kredi çok rahat çıkar o zaman.BiSepetModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(kredinin en az 2 katı gelir olma şartı falan vardı da)
Şimdi 1. yorum mu yoksa 2. yorum mu acaba.... Durun az düşüneyim.