Şimdi 1. yorum mu yoksa 2. yorum mu acaba.... Durun az düşüneyim.

MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kestiginiz her fatura gelir vergisi olarak hesaplanır
3. yorum olarak şöyle soralım, vergisi önemli değil. Gelir vergisi olarak çıksın...
Hesabıma 4 bin tl giriş oldu ve faturasını kestik. Banka 4 bin gelir mi kabul eder yoksa 1. yorum gibi giderler düşünce elde kalan kısmı mı dikkate alır?
(ki bağkur ve muhasebe gider olur mu bilmiyorum.)