
Şimdi 1. yorum mu yoksa 2. yorum mu acaba.... Durun az düşüneyim.
Kestiginiz her fatura gelir vergisi olarak hesaplanır
3. yorum olarak şöyle soralım, vergisi önemli değil. Gelir vergisi olarak çıksın...
Hesabıma 4 bin tl giriş oldu ve faturasını kestik. Banka 4 bin gelir mi kabul eder yoksa 1. yorum gibi giderler düşünce elde kalan kısmı mı dikkate alır?
(ki bağkur ve muhasebe gider olur mu bilmiyorum.)