Bankalar hesaptaki aktiflere bakar. gelire bakar, giderlerle uğraşan banka yok, gider kısmına maliye bakar.
Geçen uzun sormuştum cevap bulamadım.
Şahıs şirketinde 4 bin tl fatura kesip iş yaptık diyelim.
Bunun giderleri vs. düştükten sonra kalan mı gelir olarak görünüyor yoksa hesaba giriş mi gelir kabul edilir.
Not: Zıkkımın kökü isimli bankaya gelir gösterebilmek adına.