AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen uzun sormuştum cevap bulamadım.
Şahıs şirketinde 4 bin tl fatura kesip iş yaptık diyelim.
Bunun giderleri vs. düştükten sonra kalan mı gelir olarak görünüyor yoksa hesaba giriş mi gelir kabul edilir.

Not: Zıkkımın kökü isimli bankaya gelir gösterebilmek adına.
Kestiginiz her fatura gelir vergisi olarak hesaplanır