Peki 4 bin tl gelir var. Home ofis - ve gider olarak kıytırık elektrik faturası ve atıyorum yazıcı kağıdı vs. gösterdik.
Düşsün 3,800 civarına. Bu kısmın vergisini de ödedik diyelim geçici ya da kalıcı.
Sonuç olarak 3800 yine gelir görünür bu durumda. Şahıs olunca acaba 1 aylık geliri kabul eder mi yoksa 2-3 ay açık kalma zorunluluğu falan mı ister bunlar...
şahıs Şirketi iseniz şirketlerde 3 er aylık dönemler halinde geçici vergi beyannamesi verilir ve mizan dediğimiz gelir gider tablosu oluşturulur şirket olduğunuz için mizan,gelir tablosu vs oluşturulacak banka bunları sizden isteyecek 1 aylık faaliyeti olan bi şirket için yine bankanın insifiyetine kalır durumunuz. tabi mizanda demirbaş şirket sermayesi vs vs bunlar banka için etkenler.