SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahıs Şirketi iseniz şirketlerde 3 er aylık dönemler halinde geçici vergi beyannamesi verilir ve mizan dediğimiz gelir gider tablosu oluşturulur şirket olduğunuz için mizan,gelir tablosu vs oluşturulacak banka bunları sizden isteyecek 1 aylık faaliyeti olan bi şirket için yine bankanın insifiyetine kalır durumunuz. tabi mizanda demirbaş şirket sermayesi vs vs bunlar banka için etkenler.
Peki SGK lı olunca durum yine aynı mıdır? Atıyorum aylık 5 bin maaş görünse de tutup son 3 ay istemek vs. gibi durumlar hep insiyatif mi?