• 03-12-2019, 00:16:46
    #10
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. si hocam o dişçiden uzak durun aynı dişçiye gitmeyin iyi bir yere gidin.
    2. si implant da genelde diş çekilir çekilmez yapılmasını tavsiye ediyorlar ancak kist olduğu için diş çekilip bu kist tedavi edildikten sonra implanta geçin.
    3. implant zor bişi değil hocam kolay ve sağlıklı ancak ucuzuna kaçmayın.
    Hocam dış yavaş yavaş döküldü o yüzden yandaki dişler hafif kapamış implant yapılacak yeterli alan olamayabilir demişti doktor ..
    Doktor çok önemli kimisi kendi kapanır sorun olmaz diyor kimisi implant köprü dene diyor gerçekten doktorlar bu ülkede büyük bir sıkıntı benim için bilgileri tartisalacak seviyede



    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kişisel fikrim,parodontax diş macunu kullanmanız,İkincisi ise mutlaka şarjlı bır diş fırçası kullanmanız.ayrıca diş için çalkalama suyu alınız diş fırçalama sonrası
    İp ve suyu alacam hocam inanın birtek parodontax kullanmadım kısmet işte bu seferde onu alayim 😄
  • 03-12-2019, 00:21:05
    #11
    yer yoksa çok zorlamanın anlamı yok. eğer baskı oluşursa daha büyük sıkıntılar yaşarsınız. benim bi dişim öyle iki diş onun yerini doldurdu. görünmeyen bir yerde ise sıkıntı yok ki zaten kapanmış önemli ölçüde. önde olsa sıkıntı olurda. çok kurcalatammak lazım çeneyi.

    bu arada misvak kullanın. emin olun pişman olmassınız.
  • 03-12-2019, 00:22:16
    #12
    dgnttnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bir doktara daha görün sadece iltihap ise ilaç tedavisi ile düzelebilir. Çekilmesi gerekiyorsa da durumun varsa implent yaptır yoksa tercih senin boş kalsada zaten bir süre sonra alışırsın. Macun markasının pek önemi olduğunu sanmıyorum ama şahsen bilindik markaları kullanıyorum.
    Hocam 2-3 aydan beri böyle duruyor birçok doktora gittim hepsi cekilmesi lazım dedi özele de gittim şahsi doktorada
    Ama doktor çekilirken sinirlere çok yakın dudağın belirli bir süre uyusabilir felan dedi bende çektirmek istemedim şuan sorun yok ama o tarafla yemek yemiyorum
  • 03-12-2019, 00:23:26
    #13
    Hocam iltihapsa diş kökünde ve antibiyotik kullanmana rağmen tekrar ettiyse çekilmesi son ihtimaldir 1 doktora dahs görünmen gerekir kaplama yapılarak çözülebilme ihtimali var diş çektirmek basit bir iş değil asla o dişin yeri dolmaz
  • 03-12-2019, 00:24:31
    #14
    diş çektirdim yıllar önce, orası boş kaldı. Çünkü çocukken implant falan yapılmıyor bildiğim kadarı ile, öyle de kaldı. Diş çekimi ustalık isteyen bir konu. Dişçi korkumu tam anlamı ile yenemesem de, Sakarya'da Osman Çubukçu adında bir doktora gitmiştim çocukken, adam benle konuşurken 15 dakikada ağrısız sızısız aldı dişi verdi elime sonra yine diş ile alakalı bir durum oldu. Bu sefer Cem Yücelen adında bir diş hekimine gittim. Kendisinin babası da dişçiymiş. Kendisi ile sohbet ettiğimde hastalara maddi gözle bakmıyor, aile geleneği olmuş artık onlar için. Önemli olan sizin mutlu olmanız demişti. Kendisini benimsedim, yarın sabah bir randevum var. 1 senelik bir operasyona başladık. Diş etine yerleşmiş oldukça büyük bir lezyon çıktı. Patoloji falan yapıldı. Mükemmel bir muayenehanesi var. Bence diş hekimine gitmeden önce, muaynehanelerde hekimler ile sohbet etmek gerekiyor. Güven isteyen bir durum diş olayı
  • 03-12-2019, 00:24:58
    #15
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yer yoksa çok zorlamanın anlamı yok. eğer baskı oluşursa daha büyük sıkıntılar yaşarsınız. benim bi dişim öyle iki diş onun yerini doldurdu. görünmeyen bir yerde ise sıkıntı yok ki zaten kapanmış önemli ölçüde. önde olsa sıkıntı olurda. çok kurcalatammak lazım çeneyi.

    bu arada misvak kullanın. emin olun pişman olmassınız.
    Aynen hocam gözükmüyor arkada zaten az önce youtubede araştırma yaparken gördüm evde misvağım var bakalım keseyim yarın kullanırım
    Herkese teşekkür ederim derdime care sundugunuz için
  • 03-12-2019, 00:26:27
    #16
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2-3 aydan beri böyle duruyor birçok doktora gittim hepsi cekilmesi lazım dedi özele de gittim şahsi doktorada
    Ama doktor çekilirken sinirlere çok yakın dudağın belirli bir süre uyusabilir felan dedi bende çektirmek istemedim şuan sorun yok ama o tarafla yemek yemiyorum
    Geçmiş olsun o zaman dişe gelen çekilir😁
  • 03-12-2019, 00:26:53
    #17
    istarktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iltihapsa diş kökünde ve antibiyotik kullanmana rağmen tekrar ettiyse çekilmesi son ihtimaldir 1 doktora dahs görünmen gerekir kaplama yapılarak çözülebilme ihtimali var diş çektirmek basit bir iş değil asla o dişin yeri dolmaz
    Kis olmuş hocam iltihap evresini geçtik sondayiz dişte dolguda var oda yarıldı dis bitti yani imkanım olsa çektirmem zaten bugün doktor kabul et artk o dişi kurtaramazsn dedi :/



    sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diş çektirdim yıllar önce, orası boş kaldı. Çünkü çocukken implant falan yapılmıyor bildiğim kadarı ile, öyle de kaldı. Diş çekimi ustalık isteyen bir konu. Dişçi korkumu tam anlamı ile yenemesem de, Sakarya'da Osman Çubukçu adında bir doktora gitmiştim çocukken, adam benle konuşurken 15 dakikada ağrısız sızısız aldı dişi verdi elime sonra yine diş ile alakalı bir durum oldu. Bu sefer Cem Yücelen adında bir diş hekimine gittim. Kendisinin babası da dişçiymiş. Kendisi ile sohbet ettiğimde hastalara maddi gözle bakmıyor, aile geleneği olmuş artık onlar için. Önemli olan sizin mutlu olmanız demişti. Kendisini benimsedim, yarın sabah bir randevum var. 1 senelik bir operasyona başladık. Diş etine yerleşmiş oldukça büyük bir lezyon çıktı. Patoloji falan yapıldı. Mükemmel bir muayenehanesi var. Bence diş hekimine gitmeden önce, muaynehanelerde hekimler ile sohbet etmek gerekiyor. Güven isteyen bir durum diş olayı
    Öncelikle geçmiş olsun hocam evt ama devlet te sohbet edilmiyor özelde Ayn dediğiniz gibi sıcak kanlı yaklaşıyorlar
  • 03-12-2019, 00:37:10
    #18
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kis olmuş hocam iltihap evresini geçtik sondayiz dişte dolguda var oda yarıldı dis bitti yani imkanım olsa çektirmem zaten bugün doktor kabul et artk o dişi kurtaramazsn dedi :/




    Öncelikle geçmiş olsun hocam evt ama devlet te sohbet edilmiyor özelde Ayn dediğiniz gibi sıcak kanlı yaklaşıyorlar
    Bu arada yaşadığımız sorun aynı hocam. Sağ çene kemiği üstünde yaklaşık 5 cm büyüklüğünde bir lezyon tespit edildi. Hiçbir belirti vermedi. Daha sonra tomotgrafide farkedildi. Dokuya teşhis koyulabilmesi için parça alındı. Patolojiye gönderdik Ankara'ya. Patoloji raporuna göre parçalar kist çıktı. Kistinde çeşitleir mevcut, tekrar edeni, etmeyeni, inatçısı, basidi gibi. Bu arada kist çene kemiğini 4/3 oranında yemiş, inceltmiş. 2 farklı tedavi sunuldu. İlk yöntem önerilmeyen yöntem. Kistin olduğu alan boyunca dişler çekilecek ki bu 5 diş demekti. Orası bomboş kalacaktı. 2. Yöntem ağızımda bir delik açılacak, bu delik kapanmasın diye, yazıcıdan basılmış bir tapa koyulacak ve yara kapanmadan, kist sıvısını buradan boşaltıp, boşalan kesenin yeni etle dolmasını bekleyeceğiz ki bu da yaklaşık olarak 1 seneye tekabül ediyor. 2. seçeneği seçtim. Özelde yaptırdığım için 5000 TL tuttu. Çene cerrahisi geliyor Bursa Uludağ Üniversitesinden Berkay Bey. Devlette yaptırma imkanım da 5000 TL tutacak hemen hemen. Zira kendi ilimde değil, marmara bölgesinde diş doktorlarında randevu yok. Randevu alacaksın, film çekilecek,çene cerrahisine gideceksin, O da uğraşmamak içn 5 dişi çekelim falan da diyebilir. O yüzden 5 Bin TL helal hoş olsun. Şimdi tedavinin olumlu sonuçlanmasını bekliyorum. Ağzımda bir delik. O delik su kuyusu gibi, içerisi iltihaplı dokuya gidiyor. Şırınga ile serum basıyorum temizlik için ki sirkilasyon ile dışarı atıyorum pisliği