Kis olmuş hocam iltihap evresini geçtik sondayiz dişte dolguda var oda yarıldı dis bitti yani imkanım olsa çektirmem zaten bugün doktor kabul et artk o dişi kurtaramazsn dedi :/
Öncelikle geçmiş olsun hocam evt ama devlet te sohbet edilmiyor özelde Ayn dediğiniz gibi sıcak kanlı yaklaşıyorlar
Bu arada yaşadığımız sorun aynı hocam. Sağ çene kemiği üstünde yaklaşık 5 cm büyüklüğünde bir lezyon tespit edildi. Hiçbir belirti vermedi. Daha sonra tomotgrafide farkedildi. Dokuya teşhis koyulabilmesi için parça alındı. Patolojiye gönderdik Ankara'ya. Patoloji raporuna göre parçalar kist çıktı. Kistinde çeşitleir mevcut, tekrar edeni, etmeyeni, inatçısı, basidi gibi. Bu arada kist çene kemiğini 4/3 oranında yemiş, inceltmiş. 2 farklı tedavi sunuldu. İlk yöntem önerilmeyen yöntem. Kistin olduğu alan boyunca dişler çekilecek ki bu 5 diş demekti. Orası bomboş kalacaktı. 2. Yöntem ağızımda bir delik açılacak, bu delik kapanmasın diye, yazıcıdan basılmış bir tapa koyulacak ve yara kapanmadan, kist sıvısını buradan boşaltıp, boşalan kesenin yeni etle dolmasını bekleyeceğiz ki bu da yaklaşık olarak 1 seneye tekabül ediyor. 2. seçeneği seçtim. Özelde yaptırdığım için 5000 TL tuttu. Çene cerrahisi geliyor Bursa Uludağ Üniversitesinden Berkay Bey. Devlette yaptırma imkanım da 5000 TL tutacak hemen hemen. Zira kendi ilimde değil, marmara bölgesinde diş doktorlarında randevu yok. Randevu alacaksın, film çekilecek,çene cerrahisine gideceksin, O da uğraşmamak içn 5 dişi çekelim falan da diyebilir. O yüzden 5 Bin TL helal hoş olsun. Şimdi tedavinin olumlu sonuçlanmasını bekliyorum. Ağzımda bir delik. O delik su kuyusu gibi, içerisi iltihaplı dokuya gidiyor. Şırınga ile serum basıyorum temizlik için ki sirkilasyon ile dışarı atıyorum pisliği