• 03-12-2019, 00:41:42
    #19
    sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada yaşadığımız sorun aynı hocam. Sağ çene kemiği üstünde yaklaşık 5 cm büyüklüğünde bir lezyon tespit edildi. Hiçbir belirti vermedi. Daha sonra tomotgrafide farkedildi. Dokuya teşhis koyulabilmesi için parça alındı. Patolojiye gönderdik Ankara'ya. Patoloji raporuna göre parçalar kist çıktı. Kistinde çeşitleir mevcut, tekrar edeni, etmeyeni, inatçısı, basidi gibi. Bu arada kist çene kemiğini 4/3 oranında yemiş, inceltmiş. 2 farklı tedavi sunuldu. İlk yöntem önerilmeyen yöntem. Kistin olduğu alan boyunca dişler çekilecek ki bu 5 diş demekti. Orası bomboş kalacaktı. 2. Yöntem ağızımda bir delik açılacak, bu delik kapanmasın diye, yazıcıdan basılmış bir tapa koyulacak ve yara kapanmadan, kist sıvısını buradan boşaltıp, boşalan kesenin yeni etle dolmasını bekleyeceğiz ki bu da yaklaşık olarak 1 seneye tekabül ediyor. 2. seçeneği seçtim. Özelde yaptırdığım için 5000 TL tuttu. Çene cerrahisi geliyor Bursa Uludağ Üniversitesinden Berkay Bey. Devlette yaptırma imkanım da 5000 TL tutacak hemen hemen. Zira kendi ilimde değil, marmara bölgesinde diş doktorlarında randevu yok. Randevu alacaksın, film çekilecek,çene cerrahisine gideceksin, O da uğraşmamak içn 5 dişi çekelim falan da diyebilir. O yüzden 5 Bin TL helal hoş olsun. Şimdi tedavinin olumlu sonuçlanmasını bekliyorum. Ağzımda bir delik. O delik su kuyusu gibi, içerisi iltihaplı dokuya gidiyor. Şırınga ile serum basıyorum temizlik için ki sirkilasyon ile dışarı atıyorum pisliği
    Çok geçmiş olsun hocam benim kis çok küçük dişin dibinde Allah herkese şifalar versin
  • 03-12-2019, 00:44:05
    #20
    [QUOTE=hasany19;1075855838]Kis olmuş hocam iltihap evresini geçtik sondayiz dişte dolguda var oda yarıldı dis bitti yani imkanım olsa çektirmem zaten bugün doktor kabul et artk o dişi kurtaramazsn dedi :/

    Hocam dolguyu kaldırıp diş köküne nefes aldırılması gerek tecrübem bu o dolguyu söküp orayı boşaltmak gerekiyor bir süre sonra iyileşme gösterirse iltihap azalırda demek ki kaplama ile kurtarılabilir dolgunuzu söktürüp orayı temizletip bekleyin bence doktorla çeker kolaydır onlara çekmek ya sinir zarar görürse kalıcı uyuşma olursa ihtimal hepsi
  • 03-12-2019, 00:46:41
    #21
    Diş çekiminden sonra o gün içersinde çekilen dişin yerine implant yaptırmak mümkün mü?
  • 03-12-2019, 00:46:54
    #22
    [QUOTE=istarktr;1075855923]
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kis olmuş hocam iltihap evresini geçtik sondayiz dişte dolguda var oda yarıldı dis bitti yani imkanım olsa çektirmem zaten bugün doktor kabul et artk o dişi kurtaramazsn dedi :/

    Hocam dolguyu kaldırıp diş köküne nefes aldırılması gerek tecrübem bu o dolguyu söküp orayı boşaltmak gerekiyor bir süre sonra iyileşme gösterirse iltihap azalırda demek ki kaplama ile kurtarılabilir dolgunuzu söktürüp orayı temizletip bekleyin bence doktorla çeker kolaydır onlara çekmek ya sinir zarar görürse kalıcı uyuşma olursa ihtimal hepsi
    Kis kurumuyormuş hocam dolgu zaten ayrıldı hava alıyor 3 defa talep ettim dolguyu sokmediler ben bu diş olayından hiçbir şey anlamadım
  • 03-12-2019, 00:47:28
    #23
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam benim kis çok küçük dişin dibinde Allah herkese şifalar versin
    Küçük problemlerde en kolay çözüm sanıyorum dişi çekip, kist olan bölgeyi sağlam şekilde temizlemek. Zaten kist araştırması yaptığında en çok göreceğin sonuç kisti diş çekerek temizlemek olduğunu göreceksindir. Yani alternatifler mevcut tabi bende olduğu gibi ama kısa yoldan çözüm varken, farklı yollara girmek tamamen sana kalmış bir şey hocam.
  • 03-12-2019, 00:52:59
    #24
    Aynı boşluk sağ tarafımda var. Bir sıkıntı çıkarmadı hiç.
  • 03-12-2019, 00:53:30
    #25
    [QUOTE=hasany19;1075855942]
    istarktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kis kurumuyormuş hocam dolgu zaten ayrıldı hava alıyor 3 defa talep ettim dolguyu sokmediler ben bu diş olayından hiçbir şey anlamadım
    Sana bu bilgiyi veren doktor yanış bilgi vermiş. Benim tedavim şuan delikler açıldı, kistin kuruyup ufalmasını beklemek. Ufalınca cerrahi müdahale ile alacaklar. Doktora bunu da iletirsin hayatında görüp göreceği en büyük kistli adam olabilirim. Çene kemiğini tahrip edip, 5 dişin altında büyüme gösterecek kadar
  • 03-12-2019, 01:01:11
    #26
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı boşluk sağ tarafımda var. Bir sıkıntı çıkarmadı hiç.
    Teşekkür ederim
    [QUOTE=sosyalortak;1075855972]
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bu bilgiyi veren doktor yanış bilgi vermiş. Benim tedavim şuan delikler açıldı, kistin kuruyup ufalmasını beklemek. Ufalınca cerrahi müdahale ile alacaklar. Doktora bunu da iletirsin hayatında görüp göreceği en büyük kistli adam olabilirim. Çene kemiğini tahrip edip, 5 dişin altında büyüme gösterecek kadar
    Sizin ki çok fena hocam benim çene cerrahisi ne gittiğim doktor sorun yok devam et dedi sorun olursa çekeriz felan dedi çok rahattı 😂
  • 03-12-2019, 01:05:58
    #27
    [QUOTE=hasany19;1075855942]
    istarktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kis kurumuyormuş hocam dolgu zaten ayrıldı hava alıyor 3 defa talep ettim dolguyu sokmediler ben bu diş olayından hiçbir şey anlamadım
    Hocam o zaman yapacak birşey yok gibi inşallah en ağrısz ve hasarsız şekilde kurtulursunuz çok zor diş