depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı boşluk sağ tarafımda var. Bir sıkıntı çıkarmadı hiç.
Teşekkür ederim
[QUOTE=sosyalortak;1075855972]
hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana bu bilgiyi veren doktor yanış bilgi vermiş. Benim tedavim şuan delikler açıldı, kistin kuruyup ufalmasını beklemek. Ufalınca cerrahi müdahale ile alacaklar. Doktora bunu da iletirsin hayatında görüp göreceği en büyük kistli adam olabilirim. Çene kemiğini tahrip edip, 5 dişin altında büyüme gösterecek kadar
Sizin ki çok fena hocam benim çene cerrahisi ne gittiğim doktor sorun yok devam et dedi sorun olursa çekeriz felan dedi çok rahattı 😂