• 03-12-2019, 01:07:28
    #28
    [QUOTE=istarktr;1075856019]
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o zaman yapacak birşey yok gibi inşallah en ağrısz ve hasarsız şekilde kurtulursunuz çok zor diş
    Amin inşallah hocam teşekkür ederim
  • 03-12-2019, 04:07:46
    #29
    Merhaba,

    Daha önceden bir dişimi çektirdim ve şuan yerine her hangi bir köprü yada implat vs yaptırmadım eğer çiğneme konusunda sıkıntınız olmazsa yaptırmanıza bile gerek yok 3-5 gün orada dişin olmadığını fark ediyorsunuz sonra böyle birisi sorduğunda anca aklınıza geliyor. Geçmiş olsun

    Dipnot : Doktorundan kesinlikle biteral iste aşırı derecede bir ağrı kesme özelliği var biraz uykunuda getirir diş çekimi sonrasında kistin'den kaynaklı ağır bir acı çekebilirsin. Çok zorladığı noktalarda kesin kurtarıcın olacaktır.
  • 03-12-2019, 08:18:47
    #30
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda ilk kez bir dişimi çektircem çocukken kendisi çıkmıştı yada elle çekince gelmişti..
    Geçenlerde doktorun yaptığı yanlış kanaldan dolayı dişimin tabanında kis oluşmuş birkaç kezde iltihap toplayıp şişmişti çekilmesi gerekiyormuş bu ay içerisinde çektirmeye karar verdim dişim sol alt kısımda köpek disinin arkaya doğru 2. Olan dişim..

    Sorum ise;
    Bu dişin yerine implant veya köprü yaptırmazsam neler olur daha önce diş cektirip yerini doldurmayan ve başına bu konuda birşey gelen var mı ?
    - Dişlerimi günde 2 kez fircaliyorum ama genede hafiften çürüyor gibi doktor dişlerin iyi diş ipi kullan dedi diş macunu önerisi olanlar iletirse sevinirim.
    5 yıldır implant sektöründeyim 5000den fazla ameliyata girmişimdir. Net olarak şunu söyleyebilirim; implant yaptırmanız yararınıza olur çünkü kaplama yatırırsanız sağlam 2 dişinizi kesecekler (çarklayacaklar) Ülkemizde iimplant maliyetinden dolayı çatlamak daha makul görülüyor ama siz oraya implant yaptırmazsanız oradaki kemik günden güne eriyecek çünkü orada dış yok ve o kemik çalışmıyor/görevini yerine getirmiyor. Bu da o kemiğin erimesine sebep olur. Haliyle siz bir kaç yıl sonra gelip ben implant yaptırmak istiyorum dediğinizde orada kemik olmamasından dolayı implant da yatıramayacaksınız. Tavsiyem dişi çektirin iyice tabanını kürete etsinler / temizlesinler , o dokuyu alsınlar. Ardından 1-1.5 ay sonra gidip implant yaptırın. (Bu sürenin amacı dış etinin kapanması)
    Ve tavsiyem kesinlikle yerli implant yaptırmayın.
  • 03-12-2019, 12:20:03
    #31
    hasanbugra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Daha önceden bir dişimi çektirdim ve şuan yerine her hangi bir köprü yada implat vs yaptırmadım eğer çiğneme konusunda sıkıntınız olmazsa yaptırmanıza bile gerek yok 3-5 gün orada dişin olmadığını fark ediyorsunuz sonra böyle birisi sorduğunda anca aklınıza geliyor. Geçmiş olsun

    Dipnot : Doktorundan kesinlikle biteral iste aşırı derecede bir ağrı kesme özelliği var biraz uykunuda getirir diş çekimi sonrasında kistin'den kaynaklı ağır bir acı çekebilirsin. Çok zorladığı noktalarda kesin kurtarıcın olacaktır.
    Teşekkür ederim önerilerinizi not aldim
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıldır implant sektöründeyim 5000den fazla ameliyata girmişimdir. Net olarak şunu söyleyebilirim; implant yaptırmanız yararınıza olur çünkü kaplama yatırırsanız sağlam 2 dişinizi kesecekler (çarklayacaklar) Ülkemizde iimplant maliyetinden dolayı çatlamak daha makul görülüyor ama siz oraya implant yaptırmazsanız oradaki kemik günden güne eriyecek çünkü orada dış yok ve o kemik çalışmıyor/görevini yerine getirmiyor. Bu da o kemiğin erimesine sebep olur. Haliyle siz bir kaç yıl sonra gelip ben implant yaptırmak istiyorum dediğinizde orada kemik olmamasından dolayı implant da yatıramayacaksınız. Tavsiyem dişi çektirin iyice tabanını kürete etsinler / temizlesinler , o dokuyu alsınlar. Ardından 1-1.5 ay sonra gidip implant yaptırın. (Bu sürenin amacı dış etinin kapanması)
    Ve tavsiyem kesinlikle yerli implant yaptırmayın.
    Hocam implant her bölgeye olmuyormuş size röntgeni atabilirim isterseniz
  • 03-12-2019, 13:18:03
    #32
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim önerilerinizi not aldim

    Hocam implant her bölgeye olmuyormuş size röntgeni atabilirim isterseniz
    Her bölgeye olur her kemiğe olmaz pm atın ben bi inceleyim
  • 03-12-2019, 14:37:23
    #33
    Köprü ile kaplamada yaptırabilirsiniz. İmplant biraz pahalı kaçar. En iyileri tek diş için 1000 euro civarında
  • 03-12-2019, 14:59:21
    #34
    Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her bölgeye olur her kemiğe olmaz pm atın ben bi inceleyim
    Yazdm hocam
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köprü ile kaplamada yaptırabilirsiniz. İmplant biraz pahalı kaçar. En iyileri tek diş için 1000 euro civarında
    Kopru düşünmüyorum
  • 03-12-2019, 15:05:10
    #35
    Benim de dişim sürekli iltihaplanıyordu. Göründüğüm her doktor çekilmesi gerektiğini söyledi. En sonunda bir uzman doktorun yanına gittim. Kanal tedavisini yenileyerek dişi kurtarabileceğimizi söyledi. Kanal tedavisini yeniledik. 1 haftalık deneme süresinden sonra herhangi bir şişlik ağrı olmayınca işlem başarıyla gerçekleşmiş oldu. Size öncelikli tavsiyem bir uzmanla görüşün. İkinci olarak tam sizin dişiniz olduğu yerdeki dişim çekildi. İmplant veya köprü yaptırmadım. İmplant oldukça acı verici bir işlem. Herkes arkadaki boşluğu doldurmak için öndeki dişlerin açılmaya başlar dedi ama 3 yıldır böyle bir açılma da gözlemlemedim. Umarım siz de dişinizi kurtarabilirsiniz, çok geçmiş olsun.
  • 03-12-2019, 15:07:49
    #36
    flower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de dişim sürekli iltihaplanıyordu. Göründüğüm her doktor çekilmesi gerektiğini söyledi. En sonunda bir uzman doktorun yanına gittim. Kanal tedavisini yenileyerek dişi kurtarabileceğimizi söyledi. Kanal tedavisini yeniledik. 1 haftalık deneme süresinden sonra herhangi bir şişlik ağrı olmayınca işlem başarıyla gerçekleşmiş oldu. Size öncelikli tavsiyem bir uzmanla görüşün. İkinci olarak tam sizin dişiniz olduğu yerdeki dişim çekildi. İmplant veya köprü yaptırmadım. İmplant oldukça acı verici bir işlem. Herkes arkadaki boşluğu doldurmak için öndeki dişlerin açılmaya başlar dedi ama 3 yıldır böyle bir açılma da gözlemlemedim. Umarım siz de dişinizi kurtarabilirsiniz, çok geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim benim dişimin yarısı dolgu zaten dişim ayakta duramıyor kesin gidicek ya şimdi yada 3-5 aya