hasany19 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diş çektirenler İçeri Lütfen
39
●1.067
- 03-12-2019, 04:07:46Merhaba,
Daha önceden bir dişimi çektirdim ve şuan yerine her hangi bir köprü yada implat vs yaptırmadım eğer çiğneme konusunda sıkıntınız olmazsa yaptırmanıza bile gerek yok 3-5 gün orada dişin olmadığını fark ediyorsunuz sonra böyle birisi sorduğunda anca aklınıza geliyor. Geçmiş olsun
Dipnot : Doktorundan kesinlikle biteral iste aşırı derecede bir ağrı kesme özelliği var biraz uykunuda getirir diş çekimi sonrasında kistin'den kaynaklı ağır bir acı çekebilirsin. Çok zorladığı noktalarda kesin kurtarıcın olacaktır. - 03-12-2019, 08:18:475 yıldır implant sektöründeyim 5000den fazla ameliyata girmişimdir. Net olarak şunu söyleyebilirim; implant yaptırmanız yararınıza olur çünkü kaplama yatırırsanız sağlam 2 dişinizi kesecekler (çarklayacaklar) Ülkemizde iimplant maliyetinden dolayı çatlamak daha makul görülüyor ama siz oraya implant yaptırmazsanız oradaki kemik günden güne eriyecek çünkü orada dış yok ve o kemik çalışmıyor/görevini yerine getirmiyor. Bu da o kemiğin erimesine sebep olur. Haliyle siz bir kaç yıl sonra gelip ben implant yaptırmak istiyorum dediğinizde orada kemik olmamasından dolayı implant da yatıramayacaksınız. Tavsiyem dişi çektirin iyice tabanını kürete etsinler / temizlesinler , o dokuyu alsınlar. Ardından 1-1.5 ay sonra gidip implant yaptırın. (Bu sürenin amacı dış etinin kapanması)hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve tavsiyem kesinlikle yerli implant yaptırmayın. - 03-12-2019, 12:20:03Teşekkür ederim önerilerinizi not aldimhasanbugra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam implant her bölgeye olmuyormuş size röntgeni atabilirim istersenizMadebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-12-2019, 13:18:03Her bölgeye olur her kemiğe olmaz pm atın ben bi inceleyimhasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2019, 14:59:21Yazdm hocamMadebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kopru düşünmüyorumscrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-12-2019, 15:05:10Benim de dişim sürekli iltihaplanıyordu. Göründüğüm her doktor çekilmesi gerektiğini söyledi. En sonunda bir uzman doktorun yanına gittim. Kanal tedavisini yenileyerek dişi kurtarabileceğimizi söyledi. Kanal tedavisini yeniledik. 1 haftalık deneme süresinden sonra herhangi bir şişlik ağrı olmayınca işlem başarıyla gerçekleşmiş oldu. Size öncelikli tavsiyem bir uzmanla görüşün. İkinci olarak tam sizin dişiniz olduğu yerdeki dişim çekildi. İmplant veya köprü yaptırmadım. İmplant oldukça acı verici bir işlem. Herkes arkadaki boşluğu doldurmak için öndeki dişlerin açılmaya başlar dedi ama 3 yıldır böyle bir açılma da gözlemlemedim. Umarım siz de dişinizi kurtarabilirsiniz, çok geçmiş olsun.
- 03-12-2019, 15:07:49Teşekkür ederim benim dişimin yarısı dolgu zaten dişim ayakta duramıyor kesin gidicek ya şimdi yada 3-5 ayaflower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
