Merhaba,

Daha önceden bir dişimi çektirdim ve şuan yerine her hangi bir köprü yada implat vs yaptırmadım eğer çiğneme konusunda sıkıntınız olmazsa yaptırmanıza bile gerek yok 3-5 gün orada dişin olmadığını fark ediyorsunuz sonra böyle birisi sorduğunda anca aklınıza geliyor. Geçmiş olsun

Dipnot : Doktorundan kesinlikle biteral iste aşırı derecede bir ağrı kesme özelliği var biraz uykunuda getirir diş çekimi sonrasında kistin'den kaynaklı ağır bir acı çekebilirsin. Çok zorladığı noktalarda kesin kurtarıcın olacaktır.