Benim de dişim sürekli iltihaplanıyordu. Göründüğüm her doktor çekilmesi gerektiğini söyledi. En sonunda bir uzman doktorun yanına gittim. Kanal tedavisini yenileyerek dişi kurtarabileceğimizi söyledi. Kanal tedavisini yeniledik. 1 haftalık deneme süresinden sonra herhangi bir şişlik ağrı olmayınca işlem başarıyla gerçekleşmiş oldu. Size öncelikli tavsiyem bir uzmanla görüşün. İkinci olarak tam sizin dişiniz olduğu yerdeki dişim çekildi. İmplant veya köprü yaptırmadım. İmplant oldukça acı verici bir işlem. Herkes arkadaki boşluğu doldurmak için öndeki dişlerin açılmaya başlar dedi ama 3 yıldır böyle bir açılma da gözlemlemedim. Umarım siz de dişinizi kurtarabilirsiniz, çok geçmiş olsun.