[QUOTE=hasany19;1075855942]
Kis kurumuyormuş hocam dolgu zaten ayrıldı hava alıyor

3 defa talep ettim dolguyu sokmediler ben bu diş olayından hiçbir şey anlamadım
Sana bu bilgiyi veren doktor yanış bilgi vermiş. Benim tedavim şuan delikler açıldı, kistin kuruyup ufalmasını beklemek. Ufalınca cerrahi müdahale ile alacaklar. Doktora bunu da iletirsin

hayatında görüp göreceği en büyük kistli adam olabilirim. Çene kemiğini tahrip edip, 5 dişin altında büyüme gösterecek kadar