[QUOTE=hasany19;1075855838]Kis olmuş hocam iltihap evresini geçtik sondayiz dişte dolguda var oda yarıldı dis bitti yani imkanım olsa çektirmem zaten bugün doktor kabul et artk o dişi kurtaramazsn dedi :/
Hocam dolguyu kaldırıp diş köküne nefes aldırılması gerek tecrübem bu o dolguyu söküp orayı boşaltmak gerekiyor bir süre sonra iyileşme gösterirse iltihap azalırda demek ki kaplama ile kurtarılabilir dolgunuzu söktürüp orayı temizletip bekleyin bence doktorla çeker kolaydır onlara çekmek ya sinir zarar görürse kalıcı uyuşma olursa ihtimal hepsi