dgnttnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bir doktara daha görün sadece iltihap ise ilaç tedavisi ile düzelebilir. Çekilmesi gerekiyorsa da durumun varsa implent yaptır yoksa tercih senin boş kalsada zaten bir süre sonra alışırsın. Macun markasının pek önemi olduğunu sanmıyorum ama şahsen bilindik markaları kullanıyorum.
Hocam 2-3 aydan beri böyle duruyor birçok doktora gittim hepsi cekilmesi lazım dedi özele de gittim şahsi doktorada
Ama doktor çekilirken sinirlere çok yakın dudağın belirli bir süre uyusabilir felan dedi bende çektirmek istemedim şuan sorun yok ama o tarafla yemek yemiyorum