yer yoksa çok zorlamanın anlamı yok. eğer baskı oluşursa daha büyük sıkıntılar yaşarsınız. benim bi dişim öyle iki diş onun yerini doldurdu. görünmeyen bir yerde ise sıkıntı yok ki zaten kapanmış önemli ölçüde. önde olsa sıkıntı olurda. çok kurcalatammak lazım çeneyi.

bu arada misvak kullanın. emin olun pişman olmassınız.