hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2-3 aydan beri böyle duruyor birçok doktora gittim hepsi cekilmesi lazım dedi özele de gittim şahsi doktorada
Ama doktor çekilirken sinirlere çok yakın dudağın belirli bir süre uyusabilir felan dedi bende çektirmek istemedim şuan sorun yok ama o tarafla yemek yemiyorum
Geçmiş olsun o zaman dişe gelen çekilir😁