istarktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iltihapsa diş kökünde ve antibiyotik kullanmana rağmen tekrar ettiyse çekilmesi son ihtimaldir 1 doktora dahs görünmen gerekir kaplama yapılarak çözülebilme ihtimali var diş çektirmek basit bir iş değil asla o dişin yeri dolmaz
Kis olmuş hocam iltihap evresini geçtik sondayiz dişte dolguda var oda yarıldı dis bitti yani imkanım olsa çektirmem zaten bugün doktor kabul et artk o dişi kurtaramazsn dedi :/



sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diş çektirdim yıllar önce, orası boş kaldı. Çünkü çocukken implant falan yapılmıyor bildiğim kadarı ile, öyle de kaldı. Diş çekimi ustalık isteyen bir konu. Dişçi korkumu tam anlamı ile yenemesem de, Sakarya'da Osman Çubukçu adında bir doktora gitmiştim çocukken, adam benle konuşurken 15 dakikada ağrısız sızısız aldı dişi verdi elime sonra yine diş ile alakalı bir durum oldu. Bu sefer Cem Yücelen adında bir diş hekimine gittim. Kendisinin babası da dişçiymiş. Kendisi ile sohbet ettiğimde hastalara maddi gözle bakmıyor, aile geleneği olmuş artık onlar için. Önemli olan sizin mutlu olmanız demişti. Kendisini benimsedim, yarın sabah bir randevum var. 1 senelik bir operasyona başladık. Diş etine yerleşmiş oldukça büyük bir lezyon çıktı. Patoloji falan yapıldı. Mükemmel bir muayenehanesi var. Bence diş hekimine gitmeden önce, muaynehanelerde hekimler ile sohbet etmek gerekiyor. Güven isteyen bir durum diş olayı
Öncelikle geçmiş olsun hocam evt ama devlet te sohbet edilmiyor özelde Ayn dediğiniz gibi sıcak kanlı yaklaşıyorlar