yer yoksa çok zorlamanın anlamı yok. eğer baskı oluşursa daha büyük sıkıntılar yaşarsınız. benim bi dişim öyle iki diş onun yerini doldurdu. görünmeyen bir yerde ise sıkıntı yok ki zaten kapanmış önemli ölçüde. önde olsa sıkıntı olurda. çok kurcalatammak lazım çeneyi.
bu arada misvak kullanın. emin olun pişman olmassınız.
Aynen hocam gözükmüyor arkada zaten az önce youtubede araştırma yaparken gördüm evde misvağım var bakalım keseyim yarın kullanırım
Herkese teşekkür ederim derdime care sundugunuz için