Hocam iltihapsa diş kökünde ve antibiyotik kullanmana rağmen tekrar ettiyse çekilmesi son ihtimaldir 1 doktora dahs görünmen gerekir kaplama yapılarak çözülebilme ihtimali var diş çektirmek basit bir iş değil asla o dişin yeri dolmaz