Yorumları okudum,
Bu fiyatlara kesinlikle dizel arabadan vazgeçmeyin, bende de astra vardı lpg taktırdım arabaya 10bin masraf ettim derdi bitmiyor,
Hangi araba konusuna gelirsek comfortline golflere bakmanızı öneririm.
Bu araba alınır mı?
48
●2.268
- 27-10-2019, 15:02:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hyundai alırım şahsen.avrupa da Japon arabaları çok daha pahalı mesela Nissan vs çok tutuyor. Bence o segmentte en güzeli vw grubu araçları.Bugün kısmetse 1.4 2004 megane 2 155k da 1750 Euroya markete ise vs gitmek için alacağım bende. Niye 1.4 benzin dersen Avrupada dizele savaş açtılar desem yeridir.
- 27-10-2019, 15:58:43hyundai bu kadar para etmez ya da bu arabaya o kadar para verilir mi diyenlere bakma sen hocam. piyasadan bi haber insan atar tutar.kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı aracın 2016 model elite plus + sunroof olanına 1 sene 30.000 km kadar bindim. sürüşü çok tatlıdır yeri geldi iğne deliğinden makasa girmek zorunda kaldım ok gibi çıktı, yeri geldi kara çamura sapladım bana mısın demedi. her yönüyle piyasada bu paraya alabileceğin dizel otomatik kombinasyonunda en iyi araç budur. kronik arızası yok seni üzmez bakımını yaptır deponu doldur bin. polo olmuş 100 lira benzer doluluktaki c far meganlara 130-135 lira yazıyorlar. içine sindiyse tereddüt etmeden al hayırlı olsun. - 27-10-2019, 16:53:36Ben olsam elentra almazdım, bi volvo s60 alırdım keyfime bakardım. Naçizane tavsiyem; donanımsa donanım, yol tutuşuysa yol tutuşu, sağlamlıksa sağlamlık
- 27-10-2019, 21:19:08Temiz, modelli bir Volvo'nun fiyatı ne kadar hocam?CAGATAYHANKURT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2019, 21:21:31Dediğiniz araba benzinli bir de tüp taktırmalı o zamanda bagajı kullanamayacak. Çocuklu aile olduğu için bagaz kullanması gerekiyor.SlhSag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...07830372/detay
bu modellere bakmanızı öneririm. ben aldım 2 ay önce çok seri ve gerçekten tasarruflu arabalar.
normal kullanımda şehir içi şuanda 5.6-5.7 yakıyorum. Bir araştırın derim piyasası da biraz yükselmiş. ben 107'ye almıştım. 115'ten aşağı yok ilanlarda ama pazarlıkla Elentranın fiyatına inersiniz.
Kaporta motor ve şanzıman olarak bana göre elentradan daha iyidir. - 27-10-2019, 22:21:28Satıcının maşallahı var. 3 yıllık arabada gördüğüm kadarıyla deforme yok hiç. Garaj aracı dediği doğru olabilir.kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 1xx.xxx miktarı hyundai de görünce vazgeç demeye başlamışlar da, 2. el araç piyasasından haberleri yok sanırım.
Ki hyundai level atlaya atlaya iyi yol kat etti. i20, i30, Era ve Getz kullanan biri olarak ha fransız renault ha asyalı hyundai.
Hayırlı olsun.