• 26-10-2019, 22:16:21
    #1
    Arkadaşlar araba alacağım. Şu arabayı almayı düşünüyorum. Bu araba beni üzer mi?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...45916319/detay
  • 26-10-2019, 22:18:44
    #2
    Bakımını yaptır devam et. Hiçbir sorun yaşamazsın. 2013 modelinin otomatik dizeliyle 220.000 km'ye kadar sorunsuz kullandım sattım.
  • 26-10-2019, 22:20:47
    #3
    Ben de 114 bin olsa muhtemelen Volvo alırım sağlam araç Hundai basit araç olarak görüyorum.
  • 26-10-2019, 22:22:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mini Cooper Countryman s bakın derim piyasası da hareketli baya
  • 26-10-2019, 22:25:08
    #5
    hocam şahsen o paralara hyundai falan almazdım. ne bileyim 2010 c180 falan bakın mercedese biniyorum dersiniz en azından.
  • 26-10-2019, 22:25:38
    #6
    Hyundaiye bu kadar para verilmez bence azda bi para değil Almanlara yönelmelisin
  • 26-10-2019, 22:26:29
    #7
    Arkadaşlar piyasa çok uçuk. Kmsi düşük bu donanım araç bulmakta zorlanıyorum bu fiyat aralığında.
  • 26-10-2019, 22:26:40
    #8
    üzmez yeni araba sonuçta.
    ama 1.6 crdi yakıtı az değil elantra ve accent arkayı kolay bırakıyor kopuyor hemen.

    yılda 30 k yol yapmayacaksan turbo benzinli otomobil almanı öneririm ekstra olarak octavia jetta bak derim
  • 26-10-2019, 22:27:56
    #9
    2017 Opel Astra var bende hocam 4 ay oldu alalı. 100 - 105 arasında 35.000 - 50.000 km arasında rahat bulabilirsin. Dizel, otomatik, 1,6 motor 320 tork Alman arabası bundan 10 kat iyidir