• 26-10-2019, 22:28:09
    #10
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üzmez yeni araba sonuçta.
    ama 1.6 crdi yakıtı az değil elantra ve accent arkayı kolay bırakıyor kopuyor hemen.

    yılda 30 k yol yapmayacaksan turbo benzinli otomobil almanı öneririm ekstra olarak octavia jetta bak derim
    Octavia baktım hocam da bu fiyata bu km'de bulmak imkansız sanırım. Jetta da hoşuma gitmedi.
  • 26-10-2019, 22:28:29
    #11
    süper makine hata çikarma olasiligi yok gibi bakimini yaptirdiktan sonra , zira lpg li honda civiclerede bakmanizi oneririm
  • 26-10-2019, 22:29:09
    #12
    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar araba alacağım. Şu arabayı almayı düşünüyorum. Bu araba beni üzer mi?

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...45916319/detay
    Hocam.bu paraya cok daha iyi marka arabalar alirsiniz
  • 26-10-2019, 22:29:14
    #13
    haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2017 Opel Astra var bende hocam 4 ay oldu alalı. 100 - 105 arasında 35.000 - 50.000 km arasında rahat bulabilirsin. Dizel, otomatik, 1,6 motor 320 tork Alman arabası bundan 10 kat iyidir
    Hocam Astra iyidir. 6 yıl kullandım, değişik bir şeyler olsun istedim.
  • 26-10-2019, 22:30:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba.
    Yaklaşık 4 yıl hyunda kullandım çok seri çok kuvvetli araba lakin ufacık bir taş deysin yanından bisiklet geçerken dokunsun direk göçme oluyor kasası hiç iyi değil.
    Şuan bmw 116i aldım benzinli beş para etmez aşırı derece yakıt harcıyor

    En güzel araba her zaman söylerim GOLF bu paraları hak eden tek arabadır ! .
  • 26-10-2019, 22:30:21
    #15
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper makine hata çikarma olasiligi yok gibi bakimini yaptirdiktan sonra , zira lpg li honda civiclerede bakmanizi oneririm
    Hocam Astra arabama tüp taktırdım. İçim acıdı. LPG istemiyorum ama az yaksın istiyorum.



    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.
    Yaklaşık 4 yıl hyunda kullandım çok seri çok kuvvetli araba lakin ufacık bir taş deysin yanından bisiklet geçerken dokunsun direk göçme oluyor kasası hiç iyi değil.
    Şuan bmw 116i aldım benzinli beş para etmez aşırı derece yakıt harcıyor

    En güzel araba her zaman söylerim GOLF bu paraları hak eden tek arabadır ! .
    Hocam çocuk var o yüzden hb istemiyorum. Bu geniş geldi açıkçası.



    AsiTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam.bu paraya cok daha iyi marka arabalar alirsiniz
    Hocam piyasa uçuk, baktım da bu donanım ve km'de başka araba bulamadım.
  • 26-10-2019, 22:33:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Astra arabama tüp taktırdım. İçim acıdı. LPG istemiyorum ama az yaksın istiyorum.





    Hocam çocuk var o yüzden hb istemiyorum. Bu geniş geldi açıkçası.
    Üstadım elentra çok geniştir ama bakın sizin için söylüyorum vereceğiniz para ufak para değil
    O parayı hak etmiyor bu araba kasası çok kötü yani affınıza sığınarak söylüyorum bir süre sonra çöpe atmışız dersin parayı.
    Allah korusun kasa yapsan o arabayı toplaman zor Canım yandığı için söylüyorum bunları size.
    Kasası bildiğin gazete kağıdı.
  • 26-10-2019, 22:33:49
    #17
    Kategori Moderatörü
    Blue var bende otomatik memnunum elantra alacak param olsa alırdım kesinlikle
  • 26-10-2019, 22:34:06
    #18
    O paraya 2013 Audi A4 sedan 2,0 TDI 177hp lik öneririm usta