fikirdanis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu araba alınır mı?
48
●2.268
- 26-10-2019, 22:28:09Octavia baktım hocam da bu fiyata bu km'de bulmak imkansız sanırım. Jetta da hoşuma gitmedi.
- 26-10-2019, 22:28:29süper makine hata çikarma olasiligi yok gibi bakimini yaptirdiktan sonra , zira lpg li honda civiclerede bakmanizi oneririm
- 26-10-2019, 22:29:09Hocam.bu paraya cok daha iyi marka arabalar alirsinizkubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2019, 22:29:14Hocam Astra iyidir. 6 yıl kullandım, değişik bir şeyler olsun istedim.haysebeyse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2019, 22:30:14Üyeliği durdurulduMerhaba.
Yaklaşık 4 yıl hyunda kullandım çok seri çok kuvvetli araba lakin ufacık bir taş deysin yanından bisiklet geçerken dokunsun direk göçme oluyor kasası hiç iyi değil.
Şuan bmw 116i aldım benzinli beş para etmez aşırı derece yakıt harcıyor
En güzel araba her zaman söylerim GOLF bu paraları hak eden tek arabadır ! . - 26-10-2019, 22:30:21Hocam Astra arabama tüp taktırdım. İçim acıdı. LPG istemiyorum ama az yaksın istiyorum.miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam çocuk var o yüzden hb istemiyorum. Bu geniş geldi açıkçası.TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam piyasa uçuk, baktım da bu donanım ve km'de başka araba bulamadım.AsiTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2019, 22:33:36Üyeliği durdurulduÜstadım elentra çok geniştir ama bakın sizin için söylüyorum vereceğiniz para ufak para değilkubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O parayı hak etmiyor bu araba kasası çok kötü yani affınıza sığınarak söylüyorum bir süre sonra çöpe atmışız dersin parayı.
Allah korusun kasa yapsan o arabayı toplaman zor
Canım yandığı için söylüyorum bunları size.
Kasası bildiğin gazete kağıdı.
